Zelf abonnement beheren

Abonneenummer opvragen

Adreswijziging doorgeven

Machtiging automatische incasso

Factuur betalen

Abonnement opzeggen

Premium code opzeggen

Overige vragen

Heb je overige vragen? Zoek hieronder je vraag of stuur een mail naar de Duikersgids redactie, met vermelding van je naam, adres en eventueel je abonneenummer.

1. Ik ben de Duikersgids Premium inlocode kwijt.
Log in op duikersgids.nl of maak een account aan. Ga dan boven in de zwarte balk naar Mijn Duikersgids en log daar opnieuw in. Ga dan naar Account. Hier kun je altijd je code vinden en beheren.  

2. Ik heb een nieuwe telefoon en nu werkt de inlogcode niet meer.
Om de code op een nieuwe telefoon te gebruiken, dient je oude telefoon eerst verwijderd te worden. Log in op duikersgids.nl of maak een account aan. Ga dan boven in de zwarte balk naar Mijn Duikersgids en log daar opnieuw in. Ga dan naar Account. Hier kun je altijd je code vinden en beheren. Verwijder je oude telefoon. 

3. Ik heb een Duikersgids gekocht. Hoe kom ik aan de code?
Bij de aankoop van een losse Duikersgids heb je recht op een inlogcode die een jaar lang geldig is. Voeg bij je verzoek om de code toegestuurd te krijgen de aankoopbon van de Duikersgids.

4. Ik ben al langere tijd geabonneerd op de Duikersgids, maar ik heb nooit een inlogcode ontvangen.
Kennelijk is de inlogcode naar een oud e-mailadres gestuurd. Log in op duikersgids.nl of maak een account aan. Ga dan boven in de zwarte balk naar Mijn Duikersgids en log daar opnieuw in. Ga dan naar Account. Hier kun je altijd je code vinden en beheren.

5. De Duikersgids app werkt niet meer op mijn telefoon of geeft een storing.
Er kunnen diverse redenen zijn waarom de app niet meer op jouw telefoon werkt. We helpen je graag verder. Mail naar onze redactie. Vermeld in je hulpverzoek het merk en het type van je telefoon. Beschrijf vervolgens exact wat er mis gaat en als gevolg van welke functie die je in de app gebruikt. Stuur eventueel een screenshot mee, hoe meer informatie hoe beter.