We waren de enige 4 duikers ter plaatse. Het onderwater groen wordt al aardig hoog. Op het eind een mooie snoek. Bekijk logdetails
Zoeken in 56233 logberichten
Op sommige plaatsen 1 meter zicht en op andere plaatsen ruim 10 meter zicht. Zie foto's voor een beter beeld van deze duik. Bekijk logdetails
Heel goed zicht. Geen vis gezien. IJsjeskoud. Wel veel duikers op de parkeerplaats, maar dat merk je in deze grote plas onder water niet. Bekijk logdetails
Prima zicht en enige duikers ter plaatse…veel en grote kreeften…. even lopen en uitzwemmen maar dan krijg je wel een mooie rustige stek. Bekijk logdetails
Was erg druk vandaag op de parkeerplaats, dus van Hangcultuur naar Oesterdam. Leuke duik Bekijk logdetails
Weinig zeewind, relatief weinig golfslag dus goede plaats om een guided dive te geven. Bekijk logdetails
/te warm water, verder leuke grote kreeften gezien. Handig de parkeerplaats nabij voor het omkleden Bekijk logdetails
Parkeerplaats is een stuk groter geworden, helaas nog steeds een eindje lopen ;) Bekijk logdetails
Erg druk op de parkeerplaats & steiger. Onder water weinig van gemerkt. Goed zicht & kreeftjes Bekijk logdetails
Parkeerplaats Paviljoen is gesloten t/m 26 maart ivm " Winter garden". nZicht onder de 4-5 mtr erg goed. Erboven erg slecht. Bekijk logdetails




